? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 16 August 2009

Konvo Ke-22

Awal pagi arini aku dah kena bangun untuk buka gerai kat poli.

tp setibanye aku kat poli gerai dah pun dibuka..

kawan-kawan dah tolong buka kan..

thank's buddy..

pagi ni belum ramai lagi orang yang datang poli ni..

so kene la tunggu dalam 2-3 jam baru ramai.

student2 yang baru habis kuliah.

datang melepak kat gerai2 kawan2..

menyemakkan keadaan sekeliling ini..
dah tengah hari da pon ni..
argh....bahang nye kat gerai ni.
rase mcm nak bkak je baju ni..takut nnt org meluru dtang kat aku.
maklum la badan mcm aku ni susah nak dapat.
winona ryder pon nak kan bentuk badan mcm aku ni..
hahaha
ade yg jeles dengan bentuk badan aku ni.
tp walu ape pun,badan aku tetap yg biase.
bebalik cerite kat gerai ni.
sungguh panas lah..tak bley tahan..
aduh tolong lah sumone..
ptg nanti baru habis..
klah nak chow dulu ni..
nnt kamek update lagi.
astalavista bebeh...


0 comments: