? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 20 August 2009

Rent House Champion League..??

Mase makan di kedai makan ade sorang kawan aku ni.
Die bagi satu cadangan untuk wujud kan satu liga juara2
untuk perlawanan bola sepak (game)..jadi aku dan kawan2
yG lain mule memikirkan idea die tu..tp rule nye,ermmmm
stiap orng kene kuar kan 1hengget. so setelah dipikir2 kan
agak begitu lame,aku dan kawan2 lain pun setuju la dgn
idea die tu..
So.after makan,perot pon dah kenyang aku dan kawan2
pun pegilah ke rumah kawan aku yG sorng lg ni..kat umah
die ada 'game' bola tu..kite orang pakat buat undi pasukan
yG akan dipertaruhkan..tibe mase undian..aku dpat undian
untuk negara Holland (..belanda la..)
Perlawanan pun bermula lah.bila tiba giliran aku,bekobar2
bonar eden nak mnag ni..kene lawan plak dgn kawan yG
agak pandai main game ni..so dificult cket nak menang..
sbab aku pun bkan nyer terrer sgt main menatang ni..
Bila tiba mase yG ditetap kan..guess what..?? aku kalah
dengan kawan aku ni..(ijal @ pak uda ) ceh..da rugi 1hengget,
ermm takpe lah nak wat mcm mane kan dah takde rezeki.
maybi lain hari kot aku leh menang..hahaha
keep going bebeh..
ngantok sudah aku ni bah..
tido dulu yar..

0 comments: